poniedziałek, 23 stycznia 2017

recenzja z zakupów na aliexpress - smoczki do żywności

Witajcie :)

Pomyślałam, że zamieszczę kilka recenzji z tego co kupowałam na aliexpress :) może akurat się komuś przyda, może zastanawiacie się czy zakupić i u kogo :)

Dziś opisze smoczki do żywności dla maluszków, które zaczynają przygodę z nowościami.
U nas sprawdziły się rewelacyjnie! Jestem strasznie zachwycona, wcześniej mieliśmy smoczki z siateczki i niestety dzieciaki nie lubiły brać ich do buźki, nie mówiąc o jedzeniu z nich. Filipek miał ząbki od 6 miesiąca, więc od 8 jak próbował jeść z tych smoczków z siateczki to przegryzł tą siatkę :o Byłam w nieco lekkim szoku... no jak to możliwe? a jednak... więc poszły wszystkie w kosz, a ja znalazłam silikonowe! REWELACJA! Na początek kupiłam rozmiar "S" to najmniejsze smoczki które są :) Wydaje mi się, że są idealne na pierwsze przygody z jedzonkiem :) choć rozmiar "M" też się nadaje :)
Jeśli chodzi o rozmiar "L" czyli te największe to polecam kupić jak już maluszek się przyzwyczai do "S" bądź "M", będzie mu łatwiej bo niestety te "L" są dość szerokie  :)
Idealnie nadają się do mycia ręcznego jak i w zmywarce. Smoczki silikonowe można dokupić i wymieniać :)
Moje maluszki do dziś jadłyby z tych smoczków ale zabrałam aby uczyli się sami gryźć i być samodzielne ;) czyli praktycznie od 8 miesiąca do 18 dawałam im je na przemian  (raz smoczek, raz do rączki samodzielnie)





Link do sprzedawcy -> Smoczek dla niemowląt
Kolor wysyłany losowo ;)
Cena jaką płaciłam to:  5,63zł/szt
Moja ocena: 10/10 :)

Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz